محل لوگو

نظرسنجی سایت

از عملکرد سایت و کانال تلگرام پیشگامان صوتی منتظر چقدر راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 15979

تاریخچه Audio Techncia


هیدئو ماتسوشیتا در سال ۱۳۴۱ در توکیو شرکت آدیو تکنیکا را پایه گذاری کرد. شروع فعالیت این شرکت با تولید کارتیج های گرامافون مدل AT-1 و AT-3 MM بود. در سال ۱۳۴۴ کارخانه و دفتر مرکزی به محله ناروسه ماشیدا در توکیو انتقال یافت. پس از گشایش نمایندگی این شرکت در ایالات متحده آمریکا در سال ۱۳۵۱ و در سال ۱۳۵۲ اولین گوشی‌های این شرکت با مدل AT-700 تولید شد و در سال ۱۳۵۷ و پس از گشایش دفتر این شرکت در کشور انگلستان تولید میکروفن در شرکت آدیو تکنیکا به جریان افتاد. و پس از آن گسترش این شرکت در جهان ادامه یافت تا سال ۱۳۶۹ که این شرکت با تولید میکروفن AT4033 سقف قیمت ۱۰۰۰ دلاری را برای میکروفن های کاندنسور با دیافگرام بزرگ را شکست و پس از آن تولید میکروفن های کیفیت بالا و قیمت مناسب ادامه پیدا کرد. همزمان با برپایی المپیک ۲۰۱۲ لندن میکروفن های برادکست آدیو‌تکنیکا توسط کمیته برگزار کننده المپیک به عنوان میکروفن منتخب برادکست برگزیده شد.

 

تاریخچه Audio Techncia
انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۶

برچسب های مهم

تاریخچه JBL


شرکت JBL (جی بی ال ) که مخفف اسم James Bullough Lansing می باشد در تاریخ ۱۴ ژانویه ۱۹۰۲ در شهر Lansing مرکز

میشیگان در ایالت ایلینویر آمریکا تاسیس شد . این کمپانی بلندگوساز مطرح آمریکای از سال ۱۹۴۶ در سطح جهانی شروع به فعالیت نمود .

امروزه این شرکت در تولید بلندگو، ساب ووفر و آمپلی فایر یکی از مطرح ترین شرکتها به حساب می آید. البته محصولات این شرکت فراتر از تنها

لوازم صوتی ماشین میباشد. لانسینگ در ابتدا مدیر کمپانی (التک لن سینگ) Altec Lansing بود . در سال ۱۹۴۱ کمپانی Altec را به آقای

James Ling واگذار کرد و تصمیم به ساخت بلندگوهای با نام تجاری JBL گرفت . لانسینگ طراح اولین بلندگوهای HORN در Altec بود .

اولین بلندگوی هورن که برای سالن های نمایش طراحی کرد مدلW5 ۷۵ مربوط به سال ۱۹۳۴ است , که موفق به کسب جایزه Academy

Awards شد . این بلندگوی غول پیکر به تنهای پشت پرده نمایش قرار می گرفت و به علت وضوح صدا و قدرت پرتاب صوت به انتهای سالن

صدای متفاوتی را برای تماشاچیان ایجاد میکرد . مدل محبوب دیگری که لانسینگ تولید کرد بلندگوی مانیتور معروف به Iconic بود . پاسخ

فرکانسی این بلندگو بین hz ۴۰تا ۱۰٫۰۰۰ hzبود. ساخت بلندگوهای مانیتور JBL از ۱۹۷۰ کاملاً جدی شد و مدل های بسیار معروفی را تا به

امروز تولید کرد است . مدل های ۴۳۱۰ و ۴۳۱۱ در آمریکا , اروپا و ژاپن محبوبیت زیادی پیدا کرد و بیش از ده سال در بهترین استودیوهای

جهان مورد استفاده قرار گرفت . این دو مدل به همراه مدل ns-10M یاماها بی شک تا قبل از ورود بلندگوهای دیجیتال محبوب ترین مانیتورینگ

های دنیا بودند . بعد از محبوبت این دو مدل به ترتیب مدل های ۴۳۵۰,۴۳۲۵,۴۳۲۰ تولید شد و در چندین استودیوی هالیوود و یکی از معروف

ترین استودیوهای ژاپن مورد استفاده قرار گرفت. بلندگوهای مانیتورینگ JBL سالها ۷۰% از استودیوهای جهان را در اختیار داشت. مدل

Paragon اولین بلندگوی یک تکه با امکان پخش صدای استریو فونیک بود. اولین بلندگوی خانگی JBL در سال ۱۹۵۴مدل D30085

Hartsfield بود که هنوز بعضی از کلکسیونرها این بلندگوی زیبا را در کنار برندهای جدید نگهداری می کنند . سال ۱۹۸۵ JBL سری

Everest مدل DD55000 را تولید کرد . این بلندگو در زمان خود به دلیل داشتن Soundstage فوق العاده خیلی معروف شد . تولید سری

Everest تا به امروز ادامه دارد . تولیدات Audiophile این کمپانی با سری K2 ادامه پیدا کرد . مدل S9500 اولین و تا به امروز محبوب

ترین مدل این سری از محصولات JBL است. سری Everest و K2 که جزء تولیدات Hi-End این کمپانی به حساب می آید همیشه با آمپلی

فایر و سورس Mark Levinson دمو شدند . مدل S9500 هنوز در کنار برندهای مطرح دمو میشود و حرفی برای گفتن دارد . سال ۲۰۰۰

میلادی مدل K2-S9800 و K2-S9800SE را تولید کرد , وزن این بلندگو ۹۰ کیلوگرم است . JBL در سال ۱۹۹۰ اقدام به ساخت بلندگوهای

Limited Edition کرد . یکی از معروف ترین مدل هاL250Ti است بلندگوی فرکانس بالای L250Ti از تیتانیوم خالص ساخته شده است .

به تازگی JBL سری جدید Everest ii از سری محبوب Everest را تولید کرده است . مدل DD66000 که در اکثر نمایشگاه هایHi-End

اخیر در کنار Mark Levinson حضور داشته در ژاپن طرفداران زیادی پیدا کرده است . وزن این بلندگو ۱۴۲ کیلوگرم است. بیش از ۲۰ سال

است ٪۷۵ از بلندگوهای THX سالن های سینما در سراسر دنیا JBL است JBL بزرگترین تولید کننده بلندگوهای live است و مجهزترین سالن

های کنسرت و تئاتر به بلندگوهای JBL مجهز هستند. بلندگوهای JBL (جی بی ال ) در تولیدات خانگی و Hi-End صدای کاملا متفاوت با هم

دارند! بلندگوهای خانگی این کمپانی قدرت پخش فرکانس های بالا و پائین بسیار خوبی دارد اما در صدای میدرنج ضعیف هستند! البته نه در همه

تولیدات . بی شک بهترین انتخاب برای موزیک های تند و افکت فیلم JBL است . بلندگوهای JBL معروف هستند باسی شبیه به بمب دارند ! اگر

با آمپلی فایری ست شوند که توان درایو بلندگو را داشته باشد باس قوی ایجاد میکنند و فوق العاده در مقابل جریان بالا و پیک های لحظه ای صدا

مقام هستند. اما JBL در مدل های Hi-End بلعکس محصولات خانگی صدای موزیکال و Sweet دارد . باس کاملا نرم و کنترل شده با Vocal

واقعا عالی . به علت استفاده از بلندگوی فرکانس بالای هورن همراه با Soundstage خوب از ویژگی های بلندگوهای کلاس بالای JBL است.

پیشگامان صوتی منتظر, [۱۶.۰۷.۱۷ ۱۰:۰۵] مدل L80 با بلندگوهای فرکانس بالا از جنس تیتانیوم صدای واقعا لذت بخشی دارد . این بلندگو اگر

در اتاقی با diffuser های در پشت بلندگو و سقف شنیده شود ، صدای Dynamic و با تفکیک خوب در سازها را اجرا می کند . دلیل اینکه باید

در اتاقی که مدل L80 شنیده شود از جاذب های مناسب استفاده کرد Active بودن این بلندگو در نواحی مختلف فرکانسی است . شاید اگر کمی در

شرایط بد آکوستیک صدا فوروارد شود به کامپوننت ها و کابلها بستگی دارد . L80 صدای Emotionalدارد و می توان با موسیقی ارتباط برقرار

کرد. سری های Hi-End مثل Everest ii و K2-S9500 برای رکورد های زنده که در آنها از سازهای بادی همراه با سازهای زهی استفاده

شده با Vocal بم بالا انتخاب اول کسانی است که به موزیک اپرا علاقه دارند. واقعا اجرای درست یک اپرا با رکورد عالی مخصوصا رکوردهای

آلمان برای هر بلندگوی امکان پذیر نیست. توی این بلندگوهای رایج اگر ولوم صدا کمی بالا برود ، صدا به نویز تبدیل میشود تا صدای درست . اگر

JBL در بلندگوهای Audiophile آنچنان امکان رقابت با برندهای مطرح دیگر را نداشته باشه در ساخت بلندگوهای THX و پخش live واقعا

بی رقیب است . در سال ۲۰۰۱ در نمایشگاه محصولات Hi-End سالن اختصاصی JBL قسمتی از سالن به یک مجموع کامل از آمپلی فایر ،

پروسسور و بلندگوهای THX اختصاص داده شده بود ، به علت حجم صدا نمی توانست کسی داخل این مجموعه قرار بگیرد به همین دلیل کنترل

این مجموعه دقیقا روبروی محل قرار گیری بلندگوها بود ، هر کدام از ساب ووفرها دو تا ووفر ۱۸ اینچ داشت . در سیستم های THX از دو ساب

در سمت راست و چپ پرده نمایش استفاده می شد ، از کل مجموعه ساب ووفرها و یک جفت بلندگوی ScreenArray Three-Way آن هم با

دو ووفرهای ۱۸ اینچی و ارتفاع نزدیک به ۲٫۵ متر توی مدار بود ، با طناب یک فاصله ای از بلندگوها ایجاد کرده بودند و در فواصل زمانی حدود

یک ساعت یک بار و کمتر از یک دقیقه صدا گرفته می شد چون کل سالن جمع میشدن جلوی این مجموعه و همه غرفه ها خالی میشد! جمعیت

چندین ردیف را پشت سر هم تشکیل میداد ، زمانی که ولوم صدا را زیاد میکردند شدت و حجم صدا به اندازه ای بود که مانند فیلم ده فرمان که دریا

شکافته میشد جمعیت از وسط باز میشد و به کنار میرفت! از یک دقیقه ای که از این مجموعه صدا گرفته میشد کمتر از ۳۰ ثانیه ولوم روی ۴/۳

بود ! واقعا اگر بیشتر از یک دقیقه کسی جلوی این شدت صدا دوام می آورد قسمتی از شنوایی خود را از دست می داد ! محصولات خانگی JBL

برای دوستانی که به موزیک های تند و با ولوم بالا علاقه دارند انتخاب مناسبی است و به همه دوستانی که به دنبال بلندگویی برای سیستم

سینمایی با آمپلی فایر پرقدرت هستند مدل های مجهز به Horn را برای تجربه هیجان واقعی در صدای سینمایی پیشنهاد می کنند . کمپانی جی بی

ال (JBL) هم اکنون یکی از مطرح ترین شرکت ها در صنعت صوت و دارای همکاری با سایر شرکت های مطرح زیر مجموعه کمپانی هارمن در

این زمینه مانند Crown , AKG , dbx, و… می باشد .

ویدئو آزمایش بلندگو EON 615 محصولی از JBL در لینک زیر

تاریخچه JBL
انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۶

برچسب های مهم

تاریخچه JTS


تاریخچه جی تی اس (JTS) کمپانی “جی تی اس ” در سال ۱۹۸۲ میلادی در کشور تایوان تاسیس و در سال ۱۹۸۶ به گروه سازندگان بین  

المللی پیوست . این کمپانی از سال ۱۹۸۹ به صورت سازنده مادر ، برای کمپانی های کوچکتر به صورت UDM سفارش می گرفت . در سال

۱۹۹۰ سری جدید میکروفن های D25 را تولید کرد که انقلابی در ساخت میکروفن شناخته شده است . با ورود به سال ۱۹۹۱ کمپانی توانست

کنترل کیفیت ۶۰۰ مدل میکروفن جی تی اس (JTS) را به سطح بین المللی برساند. در سال ۱۹۹۲ با اختراع مدل D88 کپسولی از میکروفن به

بازار آمد که با مدل های خازنی برابری می کرد . دو سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۴ کمپانی کارخانه ای به مساحت ۴ هکتار را در چین خریداری

کرد. در سال ۱۹۹۶ موفق به دریافت ISO 9002 شد و در سال بعد طراحی مدل های هندزفری (Hands Free) و موبایل (Mobile) برای

اولین بار آغاز شد. در سال ۱۹۹۹ محصولات کمپانی به صورت Mass – Product برای جهان عرضه شد. با آغاز سال ۲۰۰۰ میلادی کمپانی

کوچک جی تی اس (JTS) به کمپانی World wide (جهان وسیع) تغییر نام یافت و در تمام پنج قاره توانست نماینده داشته باشد. در سال ۲۰۰۲

اولین سری میکروفن های بیسیم UHF در رقابت جهانی قرار گرفت و در سال ۲۰۰۳ کارخانه مسقف به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع افتتاح شد

که صرفا برای ساخت سری UHF بود . در سال بعد محصولات کمپانی در ۴ نقطه شروع به ساخت نمود و در سال ۲۰۰۵ تحقیق راجع به

کنفرانس آغاز گردید. در سال ۲۰۰۶ اولین سری کنفرانس به صورت آزمایشی به جهان عرضه گردید. دو سال بعد در سال ۲۰۰۸ محصولات این

کمپانی از جمله سیستم های کنفرانس و دیگر میکروفن ها را در ۵۷ کشور جهان به صورت نمایندگی فعال شروع به عرضه نمودند. تا جایی که در

سال ۲۰۰۸ میلادی معادل ۱۲۰۰۰۰ کنسول میکروفن به فروش رسید. در سال ۲۰۱۵ میلادی به عنوان یکی از ۱۰ برند ملی در چین در صنعت

صوت و نورپردازی حرفه ای معرفی گردید . با گذشت بیش از سی و سه سال از زمان تاسیس هم اکنون محصولات این کمپانی در بیش از ۸۷

کشور جهان توزیع و به فروش می رسد . عمده محصولات این کمپانی عبارتند از : میکروفن و هدفون باسیم و بیسیم ، سیستم کنفرانس ،

سیستمهای ترجمه همزمان و راهنمای تور (تورگاید) و اسپیکر نماینده رسمی محصولات جی تی اس (JTS) تایوان تاریخچه جی تی اس (JTS)

کمپانی “جی تی اس ” در سال ۱۹۸۲ میلادی در کشور تایوان تاسیس و در سال ۱۹۸۶ به گروه سازندگان بین المللی پیوست . این کمپانی از سال

۱۹۸۹ به صورت سازنده مادر ، برای کمپانی های کوچکتر به صورت UDM سفارش می گرفت . در سال ۱۹۹۰ سری جدید میکروفن های

D25 را تولید کرد که انقلابی در ساخت میکروفن شناخته شده است . با ورود به سال ۱۹۹۱ کمپانی توانست کنترل کیفیت ۶۰۰ مدل میکروفن جی

تی اس (JTS) را به سطح بین المللی برساند. در سال ۱۹۹۲ با اختراع مدل D88 کپسولی از میکروفن به بازار آمد که با مدل های خازنی برابری

می کرد . دو سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۴ کمپانی کارخانه ای به مساحت ۴ هکتار را در چین خریداری کرد. در سال ۱۹۹۶ موفق به دریافت

ISO 9002 شد و در سال بعد طراحی مدل های هندزفری (Hands Free) و موبایل (Mobile) برای اولین بار آغاز شد. در سال ۱۹۹۹

محصولات کمپانی به صورت Mass – Product برای جهان عرضه شد. با آغاز سال ۲۰۰۰ میلادی کمپانی کوچک جی تی اس (JTS) به

 

کمپانی World wide (جهان وسیع) تغییر نام یافت و در تمام پنج قاره توانست نماینده داشته باشد. در سال ۲۰۰۲ اولین سری میکروفن های بیسیم

UHF در رقابت جهانی قرار گرفت و در سال ۲۰۰۳ کارخانه مسقف به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع افتتاح شد که صرفا برای ساخت سری UHF بود . در

سال بعد محصولات کمپانی در ۴ نقطه شروع به ساخت نمود و در سال ۲۰۰۵ تحقیق راجع به کنفرانس آغاز گردید. در سال ۲۰۰۶ اولین سری

کنفرانس به صورت آزمایشی به جهان عرضه گردید. دو سال بعد در سال ۲۰۰۸ محصولات این کمپانی از جمله سیستم های کنفرانس و دیگر

میکروفن ها را در ۵۷ کشور جهان به صورت نمایندگی فعال شروع به عرضه نمودند. تا جایی که در سال ۲۰۰۸ میلادی معادل ۱۲۰۰۰۰ کنسول

میکروفن به فروش رسید. در سال ۲۰۱۵ میلادی به عنوان یکی از ۱۰ برند ملی در چین در صنعت صوت و نورپردازی حرفه ای معرفی گردید . با

گذشت بیش از سی و سه سال از زمان تاسیس هم اکنون محصولات این کمپانی در بیش از ۸۷ کشور جهان توزیع و به فروش می رسد . عمده

محصولات این کمپانی عبارتند از : میکروفن و هدفون باسیم و بیسیم ، سیستم کنفرانس ، سیستمهای ترجمه همزمان و راهنمای تور (تورگاید) و

اسپیکر نماینده رسمی محصولات جی تی اس (JTS) تایوان

تاریخچه JTS
انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۶

برچسب های مهم

تاریخچه یاماها


تاریخچه یاماها

در ۲۰ آوریل سال۱۸۵۱ توروکوزو یاماها در ایالت کایی ژاپن متولد شد . او تا سال ۱۸۸۷ به ساخت ساعت مشغول بود و در آن سال با ساختن تولین ارگ بادی قابل حمل شرکت خود را با با نام ((نیپون گاکی)) در شیزویکا تاسیس کرد که آن را دو سال بعد به ثبت رساند و به تولید وسایل موسیقی پرداخت . این ریشه موسیقیایی در لوگو شرکت نیز به وضوح نمایان بود .

لوگوی کمپانی یک دیاپازون را نشان می داد که حالتی سه شاخه داشت و نشان اتحاد و اهمیت سه اصل تکنولوژی , تولید و فروش بود. این لوگو یادآور موزون بودن و شادابی موسیقی و همچنین بیان کننده ۳ جزء اصلی موسیقی : یعنی ملودی, هارمونی و ریتم نیز بود

بعد از جنگ جهانی دوم رییس کمپانی ، تجهیزات و ماشین آلات باقی مانده از تولیدات زمان جنگ را در صنایع تکنولوژی متالوژی و تولید موتور سیکلت به کار گرفت . در همان سال اول ۱۲۵ موتور سیکلت ((آکا آکاتومبو))تولید شد که به افتخار موسس آن نامگذاری شده بود . این موتور سیکلت تک سیلندر و دو زمانه از یک موتور آلمانی الهام گرفته شده بود که بعدها کمپانی انگلیسی BSAاز روی آن ساخت بانتوم و هارلی دیوید سون را آغاز کرد . در سال ۱۹۵۹موفقیت یاماها در فروش موتور سیکلت خود منجر به تاسیس شرکت موتوری یاماها شد .

یاماها به دلیل تولید وسایل مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو, گیتار , ویولن , ویولن سل , طبل ساکسیفون و آلات دیگر برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده بود و همچنان به دنبال بازارهای مختلف دیگر مانند لوازم ورزشی , کامپیوتری و خانگی برای ارائه محصولات جدید خود بود .

در اکتبر ۱۹۸۷در جشن صدمین سال تاسیس شرکت نام کمپانی رسما به یاماها تغییر یافت . دو سال بعد یاماها اولین دستگاه ضبط CDجهان را تولید کرد و ضمن خرید شرکت Sequential Circuits 51 درصد سهام رقیب خود یعنی کورگ را نیز خرید .

در سال ۲۰۰۲یاماها تولید لوازم تیر اندازی خود را متوقف کرد این مجموعه یکی از موفق ترین مجموعه های یاماها بود که از سال ۱۹۵۹ آغاز شده بود و شش فهرمان در المپیک با این تیر و کمان به قهرمانی رسیده بودند . دو سال بعد یاماها شرکت آلمانی نرم افزارهای صوتی (استینبرگ) را از پیناکل خریداری کرد .

در ژوئیه سال ۲۰۰۷ یاماها شرکت کمبل را که تولیدات آنها را به انگلستان وارد می کرد خریداری و آن را به یکی از شعبه های خود در اروپا تبدیل کرد .

در دسامبر۲۰۰۷ نیز یاماها ضمن عقد قرارداد با یک بانک اتریشی تمام سهام شرکت (بوسندورفر) را خرید و به تولیدات این شرکت با نام خود ادامه داد .

دلیل اینکه یاماها اغلب از سوی کارشناسان نام های تجاری دیده نشده یا مورد بی اعتنایی قرر گرفته این است که موفقیت آن تقریبا بر خلاف تمام نظریه های اثبات شده در مورد ساختن نام های تجاری است .

قرار است که برندینگ به معنای تمرکز باشد متمرکز شدن روی یک گونه محصول اولین بودن در یک رسته جدید و حاکیت بر آن رسته. اگر می خواهید نام تجاری خود را گسترش دهید باید یک نوع یا گونه جانبی از کالای اصلی خود تهیه کنید یا یک کالای مکمل کالای اصلی معرفی کنید یا اینکه نام تجاری خود را فشرده و متمرکز سازید .

اگر یک شرکت واقعا نتواند از گسترش به سوی ارائه رسته های نامربوط به رسته اصلی خودداری کند معمولا به آن یک نام تجاری جدید می دهد . با این وجود یاماها از هیچکدام از این قواعد پیروی نمی کند . شرکت یاماها در کنار موتوسیکلت و لوازم موسیقی ,همچنین کالاهای صوتی و تصویری , نیمه رسانه ها , کالاهای کامپیوتری , وسائل ورزشی , وسائل گلف , مبلمان , موتور کشتی و قایق , لوازم منزل , روبات های صنعتی , فلزات تخصصی , ابزار ماشین آلات و خودروهای برف روب هم تولید می کند که به همه ی آنها نام تجاری یاماها داده است .به عبارت دیگر در شرایطی که بسیاری از نام های تجاری به جای صرف هزینه ی بیشتر برای ارتقای کیفیت تولید آن را خرج بازاریابی می کنند یاماها ثابت کرده که کالاهای با کیفیت بالا و با کارآیی خوب مشتریان را جلب می کنند نه کمپین های تبلیغاتی پر زرق و برق .

بیش از ۲۶ هزار نفر در شعبه های مختلف این کمپانی مشغول به کار هستند و فروش این شرکت در سال گذشته بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰میلیون دلار بود که سودی معادل ۲۰۰ میلیون دلار را از آن شرکت کرد . شرکت یاماها همچنین در سراسر دنیا مدارس موسیقی دایر کرده است و کماکان به دنبال کمک به گسترش این هنر در سطح دنیاست .

اکنون یاماها بزرگترین سازنده لوازم موسیقی در دنیاست . موتورسیکلت یاماها پس از هیونا در مقام دوم قرار دارد

موفقیت یاماها گواهی بر کیفیت و کارکرد کالاهایش است و این موفقیت فقط از طریق تبلیغات و گوش دادن به توصیه های مشاوررین نام های تجاری حاصل نشده است و همین کارکرد و کیفیت است که توانسته به گوناگون ترن کالاها هم وحدت ببخشد .

www.yamaha.com

تاریخچه یاماها
انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

برچسب های مهم

تاریخچه اکو چنگ


تاریخچه اکو چنگ

اکو چنگ (Echochang)

تابستان ۱۳۳۸ مصادف بود با تولید اولین سیستم تقویت صدای لامپی ایرانی به دست

توانای یک مهندس ایرانی . پرویزیوسفی پور در سال ۱۳۴۱ اولین اکو آمپلی فایر

نواری ۲۰۰ وات لامپی را با نام سنپر ینی تولید و به بازار عرضه نمود . در سال

۱۳۵۸ محصولات تولیدی سنپرینی با نام و علا مت اکوچنگ به کاربران ارایه گردید .

و اکنون اکوچنگ با پشتوانه قریب به نیم قرن تجربه و تلاش مستمر به عنوان اولین

و بزرگترین تولید کننده اکوآمپلی فایر در ایران و باور اینکه ایرانیان شایستگی

استفاده از برترین محصولات را دارند ، با بهره گیری از گروه مهندسین و مشاورین

متخصص و بکارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژی در جهان ، افتخار دارد که

محصولاتی منطبق با بالاترین استانداردهای جهانی و کیفیت برتر را به کاربران حرفه

ای ارایه نماید .

 

تاریخچه اکو چنگ
انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

برچسب های مهم

تاریخچه وارفیدل پرو


تاریخچه شرکت وارفیدل پرو

تاریخچه وارفیدل (Wharfedale) اولین بلندگو وارفیدل (Wharfedale) در سال ۱۹۳۲ توسط گیلبرت بریگز در زیرزمین خانه اش در ایالت یورکشایر درشمال انگلستان و در منطقه ای که وارفیدل نام داشت ساخته شد . وارفیدل مترادف با کیفیت در تولید بالا است . در سال ۱۹۳۳ گیلبرت به یک کارخانه کوچک نزدیک برادفورد رفت و بلندگوهای درایو جدید را ساخت که با استقبال بسیاری رو به رو شد . در سال ۱۹۳۶ شرکت گیلبرت از محوطه کوچک خود به یک کارخانه بزرگتر نقل مکان کرد . در سال ۱۹۴۵ به امریکا رفت و در سال ۱۹۴۸ اولین کتاب خود به عنوان سوار بلندگوهها را منتشر کرد . در سال ۱۹۵۸ بلندگوی بیسیم را روانه بازار کرد و در سال ۱۹۶۷ تصمیم به نقل مکان کردن به کارخانه بزرگتر را گرفت . در حال حاضر، بیش از ۸۳ سال از ساخت اولین بلندگوی شرکت وارفیدل می گذرد و وارفیدل همچنان پیشتاز در تولید بلندگو می باشد . 

 

چرا وارفیدل پرو انتخاب حرفه ای هاست؟


بازدید از صفحه مربوط به محصولات وارفیدل پرو

 

تاریخچه وارفیدل پرو
انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

برچسب های مهم


کاشان،بلوار نماز،ساختمان پیشگامان

پیشگامان صوتی منتظر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما